Wednesday, October 26, 2011

Aku Rasa..

kalau dulu, sebut je nak pergi program, pergi daurah..
mesti aku liat and rasa reluctant gila nak spend duit nak travel.
kalau dulu, pantang kak naqibah ajak attend daurah,
Kompom aku ngelat
Macam2 alasan aku bagi.
walaupun hakikatnya takde halangan langsung, paling habis pon alasan yang aku bagi,
Banyak assignment nak buat.
padahal, bukan aku buat pun
Last2, memang 2 hari sebelum tarikh submit gak aku akan siapkan.

lately ni,
Aku rase terpanggil nak pergi mcm2 program,
entahlah..
aku rase mcm rugi pulak,
alang2 dah ade majlis ilmu,
tapi tak pegi.
lately ni, aku rase ape yg aku belanja selama ni,
sia2..
handbag yg byk2 tu, perfume, kasut,sume aku rase takde guna.
aku rasa mcm bazir je aku beli benda2 tu sume.
la ni aku tgh dilema.
either nak pegi daurah kat notts atau stay je kat rumah sebab nak attend birthday party.
kalau nak bandingkan gi daurah ng birthday pary, obviously la lagi befaedah gi daurah,
dalam hati aku nak pegi daurah, aku dah jadi tak pedulik dah dgn hrga tiket portsmouth -notts yg cecah sampai 50 pound tu, sebab
aku rasa, mcm lagi bazir duit kalau aku beli costume semata2 nk ikut tema birthday party tu.
tapi aku tau, aku belum kuat lagi kot nk tolak dunia ni.
walaupun dah sikit2 cuba menolak, tapi still magnet dunia tu lagi power, n berkesan nak tarik aku.
mungkin byk dosa, byk sgt cas2 negatif.
haihh.. la ni aku still tak decide whether to go for daurah or besday party.
aku just harap,
aku tak mati mase gi birthday party,
sesia hidup weh..

oklah. bye.

No comments: